Fragt & levering

Alle forsendelser fra Hjemlux.dk sker med GLS som pakke med track&trace, medmindre andre aftaler er indgået.

Medmindre andet er angivet under produktet, har vi en produktionstid på ca. 2-4 hverdage hvorefter vi afsender med GLS. Skulle varen mod forventning ikke kunne afsendes indenfor den angivne tidsperiode, vil du modtage besked fra os med mere information.

Ved særlig travle tider, hvor der kan forekomme ekstra leveringstid, vil du modtaget besked på e-mail og vi vil gøre opmærksom på det via vores sociale medier, samt på selve Hjemlux.dk

Levering til GLS pakkeshop 49 kr (Gratis v/køb over 499 kr)

  • Her vælger du selv hvilken GLS pakkeshop, som du ønsker at afhente din pakkeshop i. Du modtager en sms/e-mail fra GLS når pakken er klar til afhentning i den valgte pakkeshop.

Levering til erhverv med GLS koster 79 kr

  • GLS leverer pakken personligt eller stiller den et bestemt sted, hvis du har valgt dette. Bemærk at hvis du vælger at pakken skal afleveres personligt og der ikke er nogen tilstede på erhvervsadressen til at tage imod, vil den blive afleveret i nærmeste GLS pakkeshop, hvor du selv skal afhente den.

Levering til privat adresse med GLS koster 79 kr

  • GLS leverer pakken personligt eller stiller den et bestemt sted, hvis du har valgt dette. Bemærk at hvis du vælger at pakken skal afleveres personligt og du ikke er hjemme til at tage imod, vil den blive afleveret i nærmeste GLS pakkeshop, hvor du selv skal afhente den.

Vær venligst opmærksom på:

  • Ovenstående priser gælder levering i Danmark. og at hvis du vælger at få leveret direkte til en privat eller erhvervs adresse.
  • Hvis du har valgt, at pakken på stilles et sted, selvom du ikek er hjemme, kan GLS stadig tage den med og bede dig om at hente den i en GLS pakkeshop, hvis fragtmanden finder den valgte placering særligt udsat for tyveri. Derudover skal du altid være opmærksom på, at hvis du har valgt at pakken på stilles af, så er det på dit eget ansvar.

Ofte stillede spørgsmål:

Hvordan kan jeg se hvor langt min pakke er med track&trace?

  • Du kan altid følge din forsendelse ved at indtaste dit pakkenummer på: https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke.html?match=

Jeg har ikke modtaget mit track&trace pakkenummer fra GLS – hvad gør jeg?

  • Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du oplever problemer.

Min pakke er “strandet” i et distributionscenter?

  • Oplever du at der ikke kommer en opdatering på track&trace i mere end et døgn, kan du kontakte GLS på 76 33 11 11 og oplyse problemstillingen sammen med dit pakkenummer. Ofte er der sket en forglemmelse i at scanne pakken og så kan der hurtigt rettes op på det, så du kan afhente din pakke.

Info omkring bestilling

Når du har gennemført din bestilling på Hjemlux.dk, vil du efterfølgende modtage en e-mail fra os med bekræftelse på din ordre. Modtager du ikke en sådan bekræftelse, bedes du henvende dig til info@hjemlux.dk

Vi oplever desværre ofte, at der sker tastefejl i farten på e-mailadressen, og da dette har konsekvenser for behandlingen af din bestilling, er det vigtigt at du er opmærksom på, at du får skrevet den korrekte e-mailadresse når du afgiver din bestilling.

Modtager vi en pakke retur, fordi den ikke er blevet afhentet i pakkeshoppen indenfor de 7 dages liggetid, står du som kunde selv for de ekstra leveringsomkostninger der måtte være ved, at pakken bliver sendt endnu en gang.